آینه آرایشی تاشو چراغدار miroled
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی

آینه آرایشی تاشو چراغدار miroled

ممکن است برای شماهم پیش آمده باشد زمانیکه میخواهید خودتان را در آینه مرتب کنید اما نور کافی نباشد و دید خوب و واضحی نداشته باشید. برای حل این موضوع برخی چراغ های جدا و مجزا تهیه می کنند که این کار هزینه چندبرابری دارد و همچنین فضای زیادی را اشغال می کند و قابل حمل و جابجایی نخواهد بود.

بدین منظور ، امروز میخواهم آینه آرایشی تاشو چراغدار را به شما معرفی کنم. این آینه به صورت دایره ای با قطر 17 سانتی متر و پایه 15 سانتی متر طراحی شده است. آینه و بخش پایه آن قابل جدا شدن هستند. شما میتوانید برای سفر یا هرجایی که بخواهید ؛ این دو بخش را از هم جداکنید و به راحتی آن را حمل کنید. LED تعبیه شده در دور تا دور آینه ، قابل شارژ با کابل USBهمراه محصول می باشد. شما میتوانید با لمس روی آینه ، چراغ ها را روشن نمایید و به طور واضح و دقیق؛آرایش ، اصلاح ، شانه کردن مو و... را با دید عالی انجام دهید. چراغ دور این آینه در دورنگ مهتابی و زرد تولید شده است.

پایه طراحی شده در این آینه به گونه ای است که مانند یک جایگاه برای نگهداری وسایل شما نیز عمل می کند. میتوانید شانه ، برس ، گیره ، کش مو ، لوازم آرایشی ، ماسک های صورت ، کرم ها و... درون آن قراردهید تا حین انجام کار ، نزدیک شما باشد و زمان زیادی را صرف پیداکردن آنها نکنید. این آینه به صورت 90 درجه ، قابلیت تنظیم زاویه دارد. با یک لمس در قسمت پایینی آینه ، میتوانید چراغ های آن را خاموش و روشن کنید. با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت و کاربردی .

قیمت این محصول350000تومان



قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی